torsdag

Igår var det helt okej kul. Och jag var helt okej snygg. Har ni sett Linas kvällsbok? Annars fattar ni inte det där med "helt okej ..."
Sitsamma.
Vi satt en massa folk på Lilla Monaco på Blackebergs torg. Festligt. Drack några cider och vid tio gick vi till skolan och bossade över ettorna, dansade och hade trevligt. Fats jag och Wille var inte så hejdundrans taggade så vi drog hemåt runt tolvtiden.

Idag är jag allmänt seg och just nu är jag dessutom lite bitter över en sak.
Men allt löser sig, sa hon som sket i vasken. Fattar ni den? Lite rolig är den allt..eller kanske inte.

Jaja. Måste till skolan nu, snart.
Ska klä på mig och borsta gaddarna.
Hörs sen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0