tisdagkväll

Godkväll!
Sitter för tillfället och kollar på gamla avsnitt av Big Brother på tv400. Roligt kvällsnöje.
Borde verkligen plugga, men orkar fan inte. Ingen motivation till det just nu.
Får bli imorgon..eller på torsdag.
Innan fredag måste det iallafall miraklet ske (att jag sätter mig ner och pluggar) eftersom jag har uppgifter som ska vara klara tills dess. I love school so fucking much
Jag åkte hem till David tidigare idag, tog en lång, varm dusch, kollade på Tyra Banks show, top model och hells kitchen.
Sedan mötte jag upp David i Alvik och så åkte vi och köpte med oss McDonaldsmat till Benjis hockeymatch (DIF-AIK..fast yngre killar) på Hovet. Käkade samtidigt som vi kollade på matchen (DIF vann med 2-1) och sedan åkte vi hemåt i kylan. Måste snart börja använda min(a) vinterjack(a/or)!
Sedan vi kommit hem har jag ätit skorpor och te och kollat på tv under fleecefilten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0