tisdag

God morgon på er!
Igår ville jag ju som sagt hitta på någonting på kvällen, men när jag var hos tandläkaren och skulle laga ett hål så blev jag erbjuden bedövning som jag såklart tog.
De bedövade underkäken en gång och började borra..och fyfan vad ont det gjorde. Så de fick bedöva en gång till, denna gång precis vid tanden. Efter ett tag började de borra igen och det gjorde lika ont. Så de var tvugna att bedöva en tredje gång och denna gång tog det iallafall, men jag kände fortfarande av.. men jag bet ihop.
Efteråt var jag helt mörbultad. Det var en riktig pers alltså.
Jag var bedövad från hakan upp till örat på höger sida, kunde inte ens prata från början och bedövningen satt i till halv nio, alltså 4,5 timmar. Fysatan vad jobbigt det var.
Så jag och David hade en myskväll istället. Bunkade upp med morötter, gurka, ostbågar och dipp framför Färjan 3, CSI och Roastad på Berns.
Sedan var vi så trötta att vi somnade.

Nu har jag precis gått upp och ätit frukost, idag ska jag först till Vällingby en sväng med David (när han har vaknat) och sedan har jag inga speciella planer fram till 19 då jag ska jobba till 02 inatt. Fest på hög nivå.
Vad ska ni göra?

Vill ha sommar igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0