Svar

Ni var ganska dåliga på att ställa frågor, men jag tar dom frågorna jag fått än så länge så får ni gärna fortsätta fråga.

Vad har du för kamera?
Fan, glömde den hemma hos David. Men den är silvrig, liten, ganska platt, vatten och stöt-tålig. Skitbra faktiskt. Du får veta mer sen när jag tagit hem den. Vet inte namnet på den, hehe.

Vad går du för linje?
Sam-ekonomi

Hur ofta bråkar du och David?
Småtjaffsar lite då och då om allt möjligt. Men stora bråk har vi inte ofta alls. Kanske hänt tre gånger under hela förhållandet. Men det krävs ju bråk och tjaffs för att ett förhållande ska funka. Måste rensa luften ibland, och oftast stärks ju förhållandet efter bråk/tjaffs.

Har David eller du några roliga vanor/ovanor? Bra som dåliga :p
Bra vana hos David:
Han ger mig så mycket kärlek att jag nästan storknar ibland

Bra vana hos mig:
Jag föreslår och planerar in middagar och saker bara vi två hittar på tillsammans så vi får lite tid för oss själva. Dessutom bryr jag mig alltid om hur han mår och pysslar gärna om honom

Davids dåliga ovana:

Han ber mig ofta smaka på allt han vet att jag hatar, några exempel är kaviar, öl och kaffe. Det resulterar ofta i småtjaffs eftersom att ingen av oss ger sig.

Min dåliga ovana:

Ber honom alltför ofta om massage, även fast jag vet att han hatar att ge det (det är ju skönt?)

Bra vanor vi båda har
:
Försöka att aldrig lägga oss osams.
Dessutom planerar vi våra dagar tillsammans och ser till att båda får tid med sina vänner och att båda träffar sina familjer lika mycket (vi sover lika mycket hos mig som hos honom nu)

Han den där hockey-killen som bor hos David. Är han snygg? I verkligheten liksom?
Han är inte lika snygg som jag trodde, men helt okej.
Ni får bedömma själva:

Han är iallafall stor och bra på hockey. Hehe

När ska David supa mig under bordet med en massa goda drinkar? Han sa faktiskt att han skulle det.
Jag ska påminna honom. Hoppas verkligen att det sker SNART!


Kommentarer
Anonym

mickan! david är nu uppskriven på listan som gäller till 01 :)



HAHA: "Han är inte lika snygg som jag trodde, men helt okej." haha, det lät lite roligt! att förväntningarna varit skyhöga! det kanske dom var?! ;)

2009-10-14 @ 17:04:42
Liza

oj glömde säga att det var liza som skrev! :)

2009-10-14 @ 17:14:49
Cassandra

Hihihi! Jag tycker att han såg bra ut! Dock är han himla stor, nästan för muskulös! men det kanske är anorlunda i verkligheten, hehe :P Jag längtar tills jag blir "supen" under bordet! Hahaha :P

2009-10-14 @ 19:56:27
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0