måndag

Hej!
Vet ni? Jag gjorde provet idag iallafall, haha. Det gick nog..sådär (inte) bra. Men jag är iallafall stolt att jag gjorde det.
Mamma hämtade upp mig efter skolan och så åkte vi till Solna Centrum och köpte lite småsaker. Sedan skjutsade hon hem mig till David och nu ska vi snart äta. Jag och David ska äta här nere i hans källare ikväll. Jag har gjort fint och dukat med ljus och så. Sedan ska vi åka in på bio och se Flickan som lekte med elden.
Är den bra förresten?

Det ska bli så skönt att umgås med David ikväll. Hela helgen har vi bara jobbat om varandra. Den enda gången vi "sågs" på riktigt var på lördagskvällen, men då var jag helt kaputt efter jobbet.
(vi har självklart sovit med varandra, men han har ju jobbat natt och så vidare, så vi har inte setts något iallafall)
Nu blire måndagsmys! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0