Lördag!

Igårkväll var jag, mamma och Anders på middag på universitetet. Vi firade en släkting som precis doktorerat eller vad det nu heter. Hon har iallafall pluggat i tio år och nu är hon läkare typ (?) Jaja, hon är smart iallafall.
Vi drack champagne, åt kinesiskt buffé och sushi, drack vin, lyssnade på tal och hade det trevligt!
Vi tiotiden åkte jag till Hötorget och mötte upp några tjejer och så gick vi till Sogni!
Stannade där till ungefär halv ett och sedan åkte jag hem till David!

Imorse när jag vaknade var jag totalt väck. I cirka tre (långa) minuer svek mitt minne mig och jag visste varken vad det var för dag, vad jag hade gjort igår eller vad jag hade för planer för idag.
Det var hur läskigt som helst! Sedan började jag komma ihåg lite i taget och tillslut var jag normal igen. haha? Jag är  konstig.
Planerna för dagen är väl inte överdrivet många, men ikväll kommer några hit (till David) och förar och sedan ska vi till en klasskompis som har fest. 

Vad ska ni göra? (vet att ingen kommer svara, men ändå. Haha) 



Kommentarer
LInus

Måste ju dela med mig när du skriver så dära Mickan... Jag ska träffa ett gäng polare och dra ut med dem, ring om du vill med!

2009-10-03 @ 17:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0