fredag!

Hello people.
Vad gör ni?
Själv sitter jag och funderar över kvällen
Jag är ju en flicka som vill ha allt planerat hela tiden (vilket David kan bli galen på, hehe) så det är lika bra att börja planera redan nu. Bara några timmar kvar ju !
Jag och Sandra ska iallafall sticka in till stan vid sextiden och senare ikväll får vi se vad som händer och fötter!
Har bara haft en lektion idag - skönt

Nu är jag stressad. Innan sex ska jag helst hunnit med att:
  • Kolla på ett öga rött (kommer aldrig hinna, men kanske halva?)
  • Duscha, sminka mig och klä på mig
  • Måla naglarna
  • Slå in en del av Sandras present
  • Packa ihop lite inför imorgon

3,5 timmar på mig
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0