TV-nörden

Skulle precis ladda upp bilderna, men min kamera har för dåligt batteri så jag måste ladda den först. Typiskt!
Ni får se bilderna imorgon!
Ska snart åka tillbaka till skolan. Sitter och dricker lite te igen. Jag har börjat gilla det väldigt mycket. Dessutom blir man varm, ett stort plus.
Ska hem till David efter skolan. Han jobbar just nu, men hoppas han får sluta ganska tidigt iallafall.
Ikväll blir det nog mys framför tv;n..råkade glutta lite på tv-tablån..hehe...ett stort misstag

Detta vill jag nämligen se:

16:00 Project runway
17:00 Hells kitchen
18:00 Navy CIS
19:00 2 ½ men
19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Ullared
21:00 Mamma till en mördare
22:00 (David vill antagligen kolla sporten.. fast jag såg nyss att det är paradise hotel på 6an..hehe)
paus..kissa?
23:30 CSI NY

Sedan har jag nog så fyrkantiga ögon man kan få.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0