söndag

Gokväll!

Sitter och kollar på Criminal minds just nu, fast jag ska besöka sängen snart så man orkar upp till skolan som börjar 8.00 imorgon.
Idag gick jag upp vid tolvtiden och sedan dess har hela dagen tillbringats framför tv:n. Förutom när jag cyklade ner till Brommaplan och mötte Tova som åker tillbaka till Karlstad imorgon.
Skulle pluggat filosofi, men jag förstår fan inte ens vad jag läser så vad är vitsen? Hej IG

Kan berätta lite snabbt vad jag gjort i helgen, orkar inte skriva långt och bilder kommer senare.

Fredags:
Mamma fyllde år och vi hade middag för henne hemma. Vi var 15 personer och det var bara familjevänner som var där, släkten tar vi senare. Vi åt goda pastasallader med ostar och bröd och tårta till efterrätt.
Sedan åkte jag, Tova, Linus och hans flickvän Ewa till Krille i Råcksta. Vi var där tilll halv 2 då vi tog en taxi till deras kompis som hade fest. Jag och Tova åkte hem runt..jag vet inte? 4, halv 5?

Lördag:
Mådde så pissigt på dagen att jag bara låg och sov framför tv:n. David fick agera supersnäll och gullig pojkvän så han hämtade alvedon, vatten, någon bakis-grej som man fyller med vatten och sätter på huvudet, och jag vetefasiken allt. Men jag brukar göra detsamma för honom, hehe.
På kvällen åkte jag hem till Petra som hade middag/fest. Det var supertrevligt och jag och Tova gick hem runt 2 halv 3 någon gång.

Fan det blev ju typ långt iallafall..
sovdags!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0