bra helg

Oj oj, nu ligger jag efter i bloggandet.
Ska berätta vad jag haft för mig!
I onsdags fyllde Cassandra 18, på kvällen åkte vi till Dovas och tog ett glas vin och en cider var, mysigt.


Fredags:
Firade Cassandras födelsedag. Först middag med massa tjejer och sedan utgång. Mest lyckade kvällen på länge!
När man fyller 18 så hör det till att spåra lite. Bland annat detta lyckades Cassandra med i fredags:
* Göra en hejdundrans god italiensk buffé
* Undvika brand hemma hos henne (hon hade typ 50 ljus tända..minst)
* Dricka:
Många glas vin + bål (tappade räkningen) hemma hos henne
En shot
En rom och cola
En drink (6 cl !!)
4 cider (+ en som vi delade på)
* Dansa gärnet
* Inte komma ihåg hur hon betalade taxin hem
* Skicka ett sms till mig där det stod "heomb"..det skulle stå "hemma" tror jag.
Det var iallafall en stört lyckad kväll! TACK CASS

Lite mörka bilder, men ni står nog ut med det!

Igår:
Ja, i stort sett hela dagen kändes det som att det var någon lite gubbe med en hammare som slog på mitt huvud..ja, bakis. Men det var det fan värt!
Vid femtiden hade vi lite happy hour och trevligt här hemma hos David och sedan gick jag till Josefine och drack vin och fick se hennes egna, fina lägenhet för första gången!
Sedan åkte vi till fridhemsplan, hem till Josefins kompis kompis..typ. Och vet ni vem det var? En gammal kompis som jag simmade med förut..haha, världen är bra liten och det var skitroligt att se henne. Vi ska hitta på någonting framöver sa vi.
Har tyvärr inga bilder från igår!



Kommentarer
Anonym

Hahaha! Ja, när man fyller 18 år så gäller inga regler. Konstiga sms thats me! Inte komma ihåg saker...ja det får väl hända när man fyllt 18..?:P hihi! Tack själv min underbara vän Mikaela! <3

2009-11-08 @ 22:14:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0