en ledig måndag

Hej igen!
Idag har jag varit ledig. Gick upp klockan tio och åkte hem från David. Har inte gjort så mycket, mest kollat på tv och tagit det lugnt. Men jag tänkte faktiskt via lite bilder från Davids rum som vi fixade igår och idag. Det känns mer hemtrevligt nu. Och mer mig och David. Hans brorsor har ju haft rummet innan de flyttade så vissa saker och tavlor hängde kvar som är deras. Bland annat en In Flames-plansh. Haha.
Vissa vet iochförsig inte hur det såg ut innan..men men!
Bilderna är tagna med min webcam, haha
(sidan under den svarta tavlan är min sida av sängen)





Kommentarer
Cassandra

Jättefint! :)

2009-05-12 @ 22:14:39
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0