snabbresumé

Åh, det är svårt att hålla koll på dagarna nu när det är sommarlov. Vilket lyxproblem, va?
onsdags:
Var på grönan med pappsen! Gud så mysigt det var!

varför ska pappor alltid jobba så mycket på fritiden?

Pappa köpte en öl och jag fick en cider som vi satt och drack i den gassande solen.
(pappa gör en lite rolig min, haha)

Efter snurriga åk, skratt, prat, svalkande cider och en helt underbar dag så tog vi en promenad till pappas jobb och åt på en restaurang i närheten! Jättegott

Lite senare på kvällen åkte jag och David in till Medborgarplatsen och träffade Ian och hans syster Ina. Vi satte oss på en uteservering och tog några glas. Hur orkar jag hålla igång så mycket?

Ian och David

torsdags:
Igår var jag och David i stan. Han köpte en longboard (han kommer slå ihjäl sig?) och jag hittade trosor, hårspännen, ett par jeansshorts och en klänning!
Jag kan tyvärr inte ta kort på det för det ligger hemma hos David eftersom det ska med till Grekland i övermorgon.
På kvällen kom Cassandra över till David, vi kollade på filmen Valkyria! Den var faktiskt jättebra, men jag somnade på slutet som jag alltid gör..hur bra filmerna än är så slocknar jag alltid..varför? Irriterande. ska kanske se klart den idag


Kommentarer
OLESSIA

härliga bilder :)

2009-06-26 @ 22:08:22
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
OLESSIA

härliga bilder :)

2009-06-26 @ 22:08:25
URL: http://dreamolessia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0