igår & idag

Hejsvej!
Igår var jag bara hemma på dagen och vid 5 kom mamma och hämtade mig och David för att åka iväg och hämta en bar som David köpt av en kille. Hemvägen tog en timme, vi stannade tre gånger och spände om remmarna på släpet och kom hem med baren  i två delar, men annars gick det bra... som tur var så kunde David laga den utan problem, haha.
Sedan körde mamma mig till Tova där Jocke, Emma, Elvira, Andrea och Nadine var. Vi spelade ölspelet och någon "jag-har-aldrig"-kortlek
Sedan begav vi oss till Toxic runt midnatt. Åkte nattbussen hem runt halv fyra och somnade kvart i sex, tjoho. Men väldigt lyckad kväll iallafall!

Idag har jag förövrigt bara varit bakis som ett svin.
Nu måste jag skynda mig för jag och David ska iväg och äta middag och se på bio, Bruno blir det!
Sedan ska vi åka hem till mig och så ska jag baka två tårtor som David ska ta med till jobbet imorn eftersom det är hans sista dag som brevbärare, sedan väntar bartenderkursen.
Hör av mig senare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0