dålig bloggerska.

Hallåja!
Satt och pratade lite med Maja nyss och hon sa att hon sitter och läser igenom mina gamla blogginlägg. Och ja, fan vad kass jag blivit på att blogga. Samidigt vet jag inte om jag riktigt orkar skärpa mig på den fronten just nu Haha. Juste, jag skulle ju visa mina skor också.
Igårkväll var jag hemma hos Maja med Fredrika, Cissi och Ellinor. Det var hur mysigt som helst. Satt ute och drack och lyssnade på musik och spelade ett jätteroligt spel. Haha.
Idag har hockeyspelaren från Ungern kommit hit. Han ska bo här hos David nu framöver. Minst ett år. Han ska satsa på hockeyn här. Har hört rykten om att han ska vara jääävligt bra. Fast det är klart..annars skulle man inte som 16åring komma till Sverige från Ungern och bo här i 3 år (minst ett år hos David och sedan kanske egen lägenhet..) och dessutom åker han över till ett av sina grannländer varje helg och spelar med något lag där.
Åt iallafall lite lunch när han kom och sedan somnade jag. Har sovit nästan hela dagen idag och jag är fortfarande trött..hoppas jag kan sova ikväll alltså.
Snart är det middag, men först ska jag mysa lite med min underbara pojkvän som jag har varit tillsammans med i 19 månader imorn, det ni!


Kommentarer
Cassandra

Jupp, nu är jag hemma! :D

GRATTIS PÅ 19-månadersdagen min söta vän! Hälsa David också :D

2009-07-22 @ 21:55:55
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0