svar

Vad vill du jobba med i framtiden?

Åh, jag vet inte! jag pratade faktiskt om det igår med både mamma, Anders och en kompis, men kom inte fram till något.
men det är ingen brådska, jag har ju en del tid kvar i skolan först.


Funderar du på att börja simma igen?

Nej


fem saker du skulle ta med till en öde ö.

David, tamponger, en tv, ett tält (att sova i) och något medel som dödar insekter


när ska du flytta? var skulle du vilja flytta? med david?
Jag vet inte när jag ska flytta, men för att jag ska kunna flytta så måste jag ju ha ett jobb och inkomst.
Så det blir väl efter skolan. Och om jag flyttar så gör jag det med David. Vi bor i stort sett redan med varandra.
Vi har sovit utan varandra en enda gång sedan juli. (då jag var på kryssning)


hur många förhållanden har du haft i ditt liv? och hur många har du haft sex med?
Jag har haft två förhållanden innan David, men de var inte speciellt seriösa.
Hur många jag haft sex med kommer jag inte skriva ut här. Om någon vill veta så får de fråga mig privat!


har du och david haft nå bråk förut?
Vi småtjaffsar ju då och då som man måste göra för att det ska funka.
Men vi har inte haft något jättestort bråk. Vi är osams i max några timmar, sedan pratar vi med varandra och löser bråket.
(för vi vet ju att ingen av oss vill bråka egentligen, men ibland är det faktiskt skönt att rensa luften och få vara lite arg)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0