torsdag

Hej!
Idag började jag 9.30 med fotoknskap. Vi planerade lite inför vårterminen och redovisade våra foton.
Sedan åt jag lunch i skolan och begav mig hemåt.
Måste göra klart historian, läsa på lite inför debatten imorgon och göra en sak i filmkunskapen. Orkar inte. Ge mig helg.
Men framöver händer iallafall lite roliga saker, bland annat:
  • Utgång på lördag (Tova fyller nämligen 19 på söndag)
  • Nästa vecka fyller 5 tjejer år som jag känner.
  • 13 månader med David om en vecka
  • Fredrikas och Vickans fest nästa lördag, masken på tjejer. Tänk Gossip Girl!!
  • Middag hos mig den 31a. Davids brorsor + familj, Joanne (indiskan som är min favoritstudent), mamma, Anders, jag och David.
Och massor med fler saker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0