torsdag

God kväll!
Det gick jättebra hos tandis! Jag är superstolt!
Inga hål, inget gnäll på cola eller frukt och jag behöver inte ta bort visdomständerna för de växer rakt och perfekt (hon sa att jag fick stå ut och ha lite ibland, men det är för att de växer)

Jag och David åt middag för ett tag sedan. Blev lite allt möjligt som jag plockade ihop.
Nu sover David och jag sitter och kollar på programmet om världens fetaste man som jag sett tre gånger nu.
Två av gångerna sände dom förra året. Har de inget annat att bjuda på, eller?

Jag ska kolla på en film klockan 21. Matte söker Husse.
Tror att jag sett den tidigare, men det skadar inte att kolla på den igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0