mens-mikaela

Under ca fem dagar i månaden tycker jag riktigt synd om David som får stå ut med mig.
Ja, ni kan nog gissa vilka fem dagar.
Jag kan vara gnällig, otrevlig, lättirriterad och ha världens humörsvängningar. Jag känner inte ens igen mig själv.
Jag hade satt på TV:n på ljudlös och David ville kolla på TV men visste inte hur man satte på ljudet igen

David: Hur sätter man på ljudet?
Mikaela: Men åh, du låter som en jävla kärring! "sätt på ljudet", gör det och gör det.
Önskar du någon speciell kanal också, eller?!
David: Du låter också som en kärring

Vad fick jag kärring ifrån? Han hade ju inte ens sagt någonting innan.
Tur att David känner mig nu. Annars hade han tagit första bästa buss hem tror jag.

Haha, när jag sökte på "mens" på google, kom en bild på Blondinbella upp..lite kul.
Skulle bara säga det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0