måndag

Hej!
Idag försov jag mig. Jag började klockan 8 och vaknade 7.46. YES!
I lördags var jag först hemma och sedan på festen, så jag hade bara klackskor hos David, vilket jag vägrar ha i skolan.
Så idag hade jag Davids Converse på mig som var 5 storlekar förstora. Det var snyggt kan jag lova.
Men jag kom bara tio minuter försent. Vi hade svenska där vi bara gick igenom lite olika saker.
Sedan slutade jag faktiskt! Så sedan jag kom hem har jag kollat på Top model och Efter tio.
Senare ikväll ska jag på ett möte i skolan. Får se vad jag gör innan dess!

snyggt


Kommentarer
lillan

varför vill du inte ha klackskor i skolan? :-)

2009-01-26 @ 19:07:38
mikaela

För att jag inte känner mig så bekväm i klackskor. :) Jag använder bara det när jag går ut, aldrig annars.

jag sminkar ju mig vanligtvis inte ens i skolan! :)

2009-01-26 @ 22:36:57
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0