inget att göra.

Ditt namn? - Mikaela
Födelseår? - 1990
Hur Lång är du? -  174 cm
Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - Ligg kvar
Är du hungrig? - Inte just nu. Men annars är jag hungrig några gånger om dagen
Vart befinner du dig just nu? - I Davids soffa. Ska bege mig mot sängen snart
Biter du på naglarna? - Nej
Vad har du för färg på trosorna? - Svarta
Är du bra på? - Organisera
Har du några husdjur? - Ja, en katt. Tigger!
Är du singel? - Nej
Vem är snyggast? - David såklart


Vem vet mest om dig? - Tova tror jag 
Vad vill du ha just nu? - sömn skulle inte sitta fel
Ditt mål i livet? - Leva lyckligt
Rädd för? - Att bli sviken
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - 21 tror jag
Har du körkort? - Nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Mikael...
Pepsi eller Coca cola? - Båda!
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds
Sjunger du? - Ja, när ingen annan hör
Vad har du för skostorlek? - 38
Vill du gifta dig? - Ja!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja

Din hårfärg? - Blond
Skorna du hade på dig idag? - Svarta stövlar
Grönan eller Liseberg? - Liseberg
Vad sover du i? - Trosor och t-shirt
Kläder du har på dig? - Långkallingar, tjocktröja, sockor
Favorit klädmärke? - Har inget
Favoritårstid? - Sommar
Favoritmat och dryck? - Beror på vad jag är sugen på
Hur svarar du i telefonen hemma? - Mikaela?
Hur svarar du i mobilen? - Hallå?
Sov du ensam inatt? - Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse?- Försov mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Snöt mig
Vad var det senaste någon sa till dig? - I love you (David sa det)
Vad är det för väder hos dig nu? - Kallt
Godaste glassmaken? - Vanlij
Sover du tungt? - Ja!
Druckit idag? - C-vitamin, vatten, mjölk, cola, oboy, vin + sprite (oj, vad mycket) 
Drömmer du mardrömmar? - Oftast inte

Favoritklädsel? - Det jag känner mig fin i
Vad ser du om du tittar till höger? - Soffa, kuddar, lampa, högtalare
Favoritgodis? - Choklad
Hur många kuddar sover du med? - 4 st hos David, 10 st hemma (haha)
Längtar du mest efter just nu? - Niklas såklart
Vad väntar dig om 10 år? - Bröllop
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Ingenting, jag är snorig
Saknar du någon nu? -  Ja

Snus eller cigaretter? - cigaretter
Vill du ha barn? - Ja
Längtar du till din nästa födelsedag? - Jo, det blir nog roligt
Är du snäll? - Oftast, ja
Är du blyg? - Oftast inte
Tycker du att du har fin dialekt? - Ja
Har du spytt i nåns knä?- Nej
Tycker du om fester? - Ja
Tycker folk du är snygg? Fråga folket
Är du modig? - Ja, det tycker jag
Har du använt någon hårprodukt idag? - Spray
Har du bråkat med någon idag? - Nej
Vad har du för planer till helgen? - Åka till stan, Middagar
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
Är du sugen på något just nu? - Sömn
Är 50 cent bra? -Nej?

Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Nej
En bra film? - TWILIGHT!
Vem får en kram? - De som vill
Vem får en puss? - David
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Sprit, cider, vin eller öl? - Vin och cider
Kan du baka bullar? - Nej

Bläck eller blyerts? - Bläck
Katt eller råtta? - Katt
Hund eller katt? - Katt (Tigger), annars hund
Vad såg du senast på tv? - Kollar på något konstigt nu..typ Inside. Om brottslingar tror jag
Gillar du din pappa? - Pappa är min favorit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0