fredag

Hej!
Kom hem från bion för ett tag sedan. Oj, vad bra den var!
Alla blev kära i "Edward" i filmen, själv blev jag helt såld på den slags relation som de två huvudpersonerna "Edward" och "Bella" har i filmen.
Det känns som att det börjar med en slags hat-kärlek som går över till ren nyfikenhet och sedan slutar med att de inte kan skiljas från varandra.
Hela relationen känns mystisk och helt underbar. En sådan som man bara drömmer om, men aldrig får.
(missförstå mig inte nu, jag har världens bästa relation med David och vi kan inte slita oss från varandra, men David är inte en vampyr som kommer in genom fönstret, räddar mig från bilolyckor och klättrar i träd. Dessutom dricker han inte blod och David kan faktiskt vara i solljus. Samtidigt som jag inte är den där Bella som handskas med allt detta. Jag menar, att ha en vampyr till pojkvän..)
Men men. Otroligt bra var den iallafall.
SE DEN



Nu ska jag snart till Jenny!
Hörs sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0