Die spanish, DIE

Åh, jävla piss.
Tills imorgon måste jag ta foton inför fotokunskapen (bilderna vi ska ta heter spegling och skugga). Ganska svåra uppgifter. Men det slår inte spanskaläxan som jag vet att vi kommer få läxförhör på imorgon (Jag är körd)
98 stycken fraser, alltså meningar, ska vi lära oss tills imorgon. inte lite fräckt.
Sedan efter skolan så måste jag stanna kvar och framkalla foton, vilket kan ta hur lång tid som helst.
Dessutom kan det vara så att hela rullen är förstörd på grund av ljus eller någonting annat, så har man otur så har man slösat bort flera timmar i fotolabbet på ingenting.
Men på onsdag är det studiedag. Skönt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0