frågor

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
8.30 just nu
Använder du filp-flop’s även när det är kallt ute?
nej
Skulle du heller ta bilden än att vara med på den?
olika
Vilken var den senaste film du såg?
 beck - flickan i jordkällaren
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
beror på hur mycket vinsten låg på
Har någon någonsin kallat dig lat?
jag är jävligt lat
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
en bok eller ett korsord
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
ingen
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig
Anväder du huvtröjor?
Ibland
Kan du vissla?
ja
Har du någonsin deltagit i en demostration?
nej
Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält?
snabbt och snurrigt
Tror du att folk pratat bakom ryggen på dig?
jadå
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja
Vilken film kan du alla replikerna till?
hm. hip hip hora kunde jag typ alla repliker till förut. Men jag har nog glömt bort nu.
Drömkåken kan jag väldigt bra också
Äger du några band T-shirts?
nej
När flög du senast?
sommaren 2007
Läser du för skojs skulls?
ja, jag är helt fast i läsandet nu. Gossip girl
Pratar du några andra språk?
Engelska
Har du gråtit offentligt?
ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
både och. Men nu sitter jag på min lilla vita laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
både och
Försöker du alltid lära dig nya saker?
när jag känner för det
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nej, jag är nöjd som jag är
Kan du kast macka?
vet inte
Har du någonsin varit på Jamaica?
nej
Vad har du med dig in på bion?
sällskap
Vem är din favoritlärare?
ingen
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
"ras"? så säger man inte
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
jag har David
Vilket var ditt favorit ämne i skolan?
haha, inget
Gillar du att flyga flygplan?
lite läskigt i start och landning
När sov du senast på golvet?
i Magaluf
Gillar du din boende situation?
 ja. Eller jag skulle vilja träffa mamma mer. Men samtidigt är det nyttigt. Jag kommer ju inte bo hemma hela livet. Man måste vänja sig
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 5
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland, inte så ofta
vilken är din favortifrukt?
sharon, vindruvor och jordgubbar
Bryr du dig om antalet kalorier du köper?
nej
Hur gammal blir du vid nästa födelsedag?
19
Är du petig när det gäller stavning och grammatik?
Ofta, ja. Men jag gör ju också misstag
Tror du på liv på andra planeter?
 njaaee..vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
 hm. Jag minns inte riktigt.
Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Tror inte på Gud
Vad åt du senast?
ett äpple
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De trodde jag skulle bli en kille, och han skulle heta Mikael..men jag blev en tjej så de la till ett a.
Gillar du senap?
Ja. Men inte för stark
Vad säjer du till dig själv när allt känns svårt?
låt det vara svårt ett tag så går det snart över
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
för pengar, ja
Sover du på sida, mage eller rygg?
sida eller rygg.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
oh, gud. jag vet inte
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Ja, folk jag gillar
Skulle du säja att du är trendig?
jag bryr mig faktiskt inte så mycket, you tell me
Vilken är din favorit karaktär i Star wars?
haha, jag tror inte jag sett alla filmer
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
minns inte
Tycker du att du är attraktiv?
jag har mina attraktiva dagar, haha
Vad är du allergisk mot?
annanas och orättvisa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0