yesterday..

Hej!
Igar akte vi till ett ett Caf'e och motte upp de andra, sedan tog vi bussen till en italiensk restaurang och at dar.
Vi var 28 stycken och det var valdigt trevligt och mycket god mat!
Runt kvart i nio gick vi ivag till ett stalle dar man kunde aka skridskor.
Det var jattestort och jattemycket folk. De hade aven discoljus och hog musik.
Jag tycker att det var skitroligt eftersom det var sa himla langesen jag akte.
I borjan var jag sjalvklart som Bambi pa hal is, men sedan gick det iallafall lite battre.
Vi gick darifran runt kvart i tolv och sedan missade jag och Shradha (min utbytestjej) sista tunnelbanan hem till henne och eftersom hon bor lite off sa kunde vi inte ta oss hem pa nagot sett sa vi tog en taxi. Han korde for ovrigt som en dare och jag nastan bad min sista bon, men vi kom iallafall hem.



Trotta..haha

(fyra ganger sattes det pa skithog musik och alla sjong happy birthday for olika barn som fyllde ar. Sedan kom de in med stora tartor och sa fick barnet en pizzadeg att leka med, haha!)

Skridskostallet lag uppe pa en kulle som gjorde att man sag over London, Gud! Vilken stor och fin stad!


Kommentarer
Josefin

Herrejesus amalia vad underbart söt du var i mitten bilden!!!!

2009-02-22 @ 15:16:37
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0