Torsdag

God morgon!
Vakande faktiskt för en timme sedan av att Tigger först hade lyckats dra ut min byrålåda och rotat bland alla mina underkläder. Hälften låg utanför och de andra helt huller om buller i lådan. Tack underbara katt, tack!
Sedan skulle Anders gå hemifrån och han är ungefär lika smidig som ett kylskåp på morgonen. Han fullkomligt dundrar omkring, slänger i dörrar och hostar skithögt. Sedan skriker han hejdå och smäller igen dörren. Jesus.
Nu ska jag iallafall göra frukost och kolla på Top Model på tv.
Jag har ont i huvudet och mår halvdant, så jag är hemma från min enda lektion i skolan idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0