tisdag

hej!
Idag borjade jag pa dagiset halv nio och lekte med barnen, matade dem och at sjalv fiskpinnar..gott..sedan kom Shradha och hamtade mig och foljde mig till Starbuck och sedan akte hon till skolan igen. Jag satt och laste min Gossip Girl-bok och efter ett kort tag kom Sofie och Elli dit.
Vi fikade och pratade och sedan kom nagra till och aven Shradha fran skolan.
Jag satt pa cafeet i typ fyra timmar, haha.
Men det var skont att slappna av for en gans skull.
Halv sex hade vi mote med vara larare, bade de fran England och vi svenskar.
Efter det fick jag sa javla ont i  magen att jag trodde jag skulle svimma.
Jag fick ett otroligt magknip som jag aldrig varit med om forut.
Jag tror jag at for manga minttabletter nar jag satt och laste min bok pa cafeet.
Magen kan bli valdigt upprorisk av det vet jag.
Ska aldrig mer ata nagot sant.
(fast de kommer jag nog..for de e sa javla goda. Men inte vart besvaret. Kanske tar en nan gang, haha)
Vi skulle ata fish and ships och sedan pannkakor, men jag hade sa javla ont sa jag inte fick i mig nagot.
Satt bara och forsokte andas normalt.
Vid kvart i nio akte vi hemat och da at jag en falafelrulle som Shradha kopt till mig (igar namde jag att jag alskar falafel, och da gick hon och kopte det till mig idag, gulligt!!)
Sedan nar vi kom hem at jag igen. Magontet har nastan gatt over nu. Det holl bara pa i 5 timmar... 
Tog bara en bild idag, men bilder kommer snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0