tisdag

Halloj på er.
Idag är jag som sagt ledig. Jag gick upp kvart i 10 och åkte hem från David. Jag kom till Vällingby lagom till klockan 10 och gick in på H&M och köpte lite småsaker igen. Denna gång ett litet svart paraply (jag har hört att det typ alltid regnar i London), en roller, ett par örhängen, ett blått nagellack och två par svarta strumpbyxor.
Nu är jag hemma och kollar på tv och läser lite olika bloggar. Min vardagliga sysselsättning, he.

Jag håller på att ladda min kamera nu. Ska se om det berodde på batterierna att jag inte kunde ladda in bilder. Vi får hoppas på det.

Idag måste jag plocka fram kläder och slänga i tvätten.
Jag måste faktiskt börja packa redan idag tror jag.
Ikväll ska vi sova hos David och då kan jag inte packa.
Förresten så vill jag vara med bara honom ikväll också.
Jag blir ledsen lite då och då eftersom jag komer att sakna honom.
Jag vet att ni tycker att det är töntigt, men det är faktiskt svårt att åka ifrån någon som man lever med varje dag.
Ikväll ska vi förresten inte på hockeyn. Det blev ändrade planer, så vi stannar hemma och myser.
Det är inte så bra program på tv ikväll, så det kanske blir Heroes som jag fick av David i lördags! Har sett tre avsnitt än så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0