Onsdag

Hej!
Idag började jag klockan 10 med spanska, sedan lunch (korvstroganoff, mums), svenska och historia.
På svenskan ska vi skriva ett hyllningstal.
Man kan hylla någon som gift sig, tagit studenten, en känd person, "kvinnan eller mannen", ja, allt möjligt.
Man kan också hylla en speciell person, och det är det jag har valt att göra.
Jag ska skriva ett hyllningstal till min underbara mamma!
Har påbörjat talet som ska vara fem minuter. Har skrivit ungefär en sida. Ska redovisa det nästa vecka.
När vi sedan hade historia så var jag så trött i hjärnan och slut i kroppen att jag såg suddigt. Usch, jag känner mig verkligen hänging. Men det är ju inte så kosntigt, alla runtomkring är förkylda med hosta, snor, nysningar och feber. Jag ska bara vara glad att jag inte åkt på skiten själv, än. (peppar, peppar)

Jag och David är hemma hos mig nu.
Vi har ätit kyckling med potatissallad och kollat på tv.
Massor med bra tv ikväll. Halv åtta hos mig, Top Model, Made in Sweden och lite senare ikväll är det Kvällsöppet med Ekdal.

Bild från i fredags. Alla jätteglada.
WHAT'S THE NAME OF THE GAME?
Haha, ge mig helg igen!


Kommentarer
Cornelia ♥

Både och. Att gå på spa, jobba med sin kropp och självkänsla, gå hos en sjukgymnast, göra olika övningar osv tror jag är viktigt för de som inte är vän med sin kropp. Att ha roligt i allt det negativa man lever i tror jag är sjukt viktigt...

2009-02-04 @ 22:16:38
URL: http://annacornelia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0