ons-kväll

God kväll!
Skulle se Kvällsöppet med Ekdal förut, men det var så obehagligt att se på alla de stackars fåglarna som blir av med deras fjädrar på ett sånt brutalt och sjukt sett, så jag bytte kanal. Jag blev så illamående! Hur kan man göra så? Jävla idioter!
Jag ska iallafall sova snart. Funderar lite på London. 15 dagar kvar, sedan åker vi!
Frågan är hur mycket fickpengar man ska ha med sig dit. Jag har inte en aning!
Förslag? Ska vara där i 10 dagar. Men får all mat av dem (förutom då vi äter ute)


Kommentarer
Bea

Hej, allt bra med dig?

KRAM

2009-02-05 @ 01:58:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
krillzson

Vad jag minns så var underground-biljetterna ganska billiga.. Det som måste besökas är följande:

Emirates Stadium

Stamford Bridge

Craven Cottage

Boleyn Ground

White hart lane



Ja, bara fotbollsarenor. Tröttnar du på det finns alltid Oxford street! ;)

2009-02-05 @ 08:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0