måndagkväll

Hej!
Jag vet att jag sa att jag skulle ladda in foton från i lördags men det går inte att ladda in från kameran till datorn! Inget händer när jag stoppar in sladden. Allt strejkar! Fuck off
Jag sitter och kollar på 2½ men just nu. Sedan är det halv åtta hos mig och lite senare är det advokaterna.
Efter det måste jag skriva klart mitt hyllningstal till mamma som jag ska läsa upp på onsdag.
Det gick jättebra att skriva det i början och allt flöt på, men jag känner att jag är klar.
Jag har med det jag vill ha med, men det är för kort, det ska vara fem minuter och när jag läser upp det så är det cirka tre minuter. Två minuter för kort är alldeles för kort. Får hitta på någonting.
Imorgon är jag ledig,  jag skulle bara haft en lektion eftersom vi är lediga på förmiddagen. men den lektionen jag skulle haft är ändrad till fekB, vilket jag inte har. Så alltså är jag skolfri imorgon. Men det var bra det, eftersom jag har lite sake ratt göra nu inför London (för er som inte vet så åker jag till London i 10 dagar på torsdag)
Imorgon ska jag sola, färga håret, plocka fram kläder jag ska ha med mig så det kan tvättas. På kvällen ska jag och David p hockey. Även fast det är Dif som jag inte gillar eller hejar på, så blir jag så glad när David frågar mig om jag vill gå med honom, så det är klart jag går.
Jag tycker det är så roligt att hitta på saker med honom, han är ju inte bara min pojkvän, utan min bästa vän också
Vi skrattar alltid tillsammans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0