måndag

Hej!
Idag började jag halv elva med engelska. Det enda vi gjorde var att bli uppdelade i grupper om två (jag ska jobba med Cassandra!) och gick igenom uppgiften. Sedan fick vi gå.
Jag åt lunch i skolan med tjejerna och sedan åkte jag hemåt.
Nu kollar jag på Gossip Girl och äter varma mackor.
Snart ska jag träffa David i Brommaplan.
Förresten blev det lite ändrade sommarplaner idag. David fick reda på att han bara  får 17 dagars semester på hela sommaren, så vi åker utomlands med hans familj i två veckor istället. Vi kommer bli många och det kommer bli jättemysigt!
Vi vet inte vart vi åker än, men det blir nog i slutet av juli.
Jag och David bor såklart med varandra och kan säkert hitta på någonting själva någon dag så lite privat blir det också! Vi får åka själva nästa år!  Vi kan ju fortfarande åka till landställen och på kryssningar på helger!


Kommentarer
Cassandra

Yeey! Vi kommer bli det bästa teamet! :D Hihi

2009-02-16 @ 15:26:55
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0