London baby

Hej!
Jag gick upp tidigt idag för att packa det sista och säga hejdå till David och mami.
Sitter och äter frukost nu och funderar på krångliga ord jag inte kan på engelska.
Det är det som jag tycker är jobbigt. Att köra fast på ord. Och så låser alla ord sig och så vet man inte vad man ska säga och så sitter man där som ett jävla freak.
Nej, det kommer såklart gå utmärkt!
Jag tar med mig min lilla laptop dit och kollar om de har trådlöst internet så jag kan blogga lite därifrån!
Det verkar som att tjejerna i London har fixat någon träff/fest hemma hos någon tjej redan ikväll!
"on thursday night i've convinced a friend to have a party at her house with some of the exchanges, so i'll pick you up and go straight there. it's just gonna be little cotch/ get together, so you guys can see each other on the first night. "
Roligt!
Om jag inte nämnde det, så ska jag jobba där i 5 dagar, på dagis!
Nu när vi kommer dit är vi lediga hela helgen, sedan jobbar vi mån-fre och på lördagen åker vi hem!
Förresten så kom jag på att jag är lite flygrädd...hoppas jag får sitta bredvid någon jag känner och hålla handen.

"Enligt Londonborna själva är den som tröttnat på London, trött på livet"
haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0