fredag

Hej! Äntligen fredag.
Så tänkte jag i och för sig inte när jag vaknade eftersom jag hade engelskaprov idag (som för övrigt gick åt helvete)
När jag hade slutat skolan för dagen (kl 11) så åkte jag till Vällingby och lunchade med Alexandra. Det var länge sedan vi såg så det var väldigt mysigt.
Sedan åkte jag hem för at plugga, men såklart lägger mitt internet ner direkt och kommer inte igång förrens nu. Suck.
Jag har kollat på massor av tråkiga program på tv.
Hur fan kan man tycka att Våra bästa år är bra? Det är nog ett av de sämsta program jag någonsin sett.
En såkallad evighetsserie. Och de går och pratar högt för sig själva hela tiden. Hatar det.

Ikväll blir det roligheter för min del!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0