en bättre tisdag

Hej!
idag har varit en bättre dag iallafall.
Fast förkylningen är kvar så jag kom bara till skolan till provet idag klockan 12.
Provet..jadu, jag vet faktiskt inte hur det gick alls.
Det var en enda stor fråga att svara på och jag svarade iallafall.
Kladdade ner lite text och ordbajsade 8 sidor. Så ett IG kan jag fan inte få..eller?
Åkte hem till David efteråt, vid 2. Kollade på tv tills David kom klockan 4.
Då hade han köpt med godis och en Hänt Extra-tidning till mig för att jag hade varit duktig och gjort provet. (ja, för ni skulle fan veta vilken ångest pga provet som jag haft i några kvällar nu. Har gråtit säkert tre gånger och sovit max fem timmar per natt. Överdrivet, men sant. Tyckte verkligen att det var jättesvårt att plugga denna gång)
Sedan somnade vi direkt och sov till klockan 6.
Har precis ätit middag nu och ikväll är det Top Model klockan 8.
Vet inte om det är någonting bra på tv efter det, men annars kan jag lägga mig och läsa min tidning och smarra godis.
Jag ska iallafall koppla bort skolan helt oich hållet ikväll och bara ta det lugnt.
Det ska bli så jädra skönt!

Och Blake Lively är så snygg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0