söndag, 2a advent

Hallå där!
I fredags hade vi hur trevligt som helst hemma hos mig och ute på Collage.
Tjejerna i klassen är verkligen guld värda. Ni är bäst.
Igår segade jag halvsovandes i soffan fram till tre, åkte sedan hem till mamma och åt middag och kolalde på ett CSI-avsnitt. Träffade Josse i Vällingby vid åttatiden och åkte hem till Krille i Hässelby Strand.
Vi var där hela kvällen, snackade, lyssnade på musik och drack massa gött. var typ 10 pers.
Idag har jag inte gjort något alls.
Kollat på repriser på tv och nu sp kommer mamma och hämtar mig från David snart.
David är hos sin mormor och morfar på adventslunch.
Jag följde inte med eftersom jag är lagom seg och har prov imorgon. (som jag inte pluggat ett dugg till)
Jag vet att Josse har lite bilder från igår, ni får se dem så fort jag fått dom av henne!

Är så sugen på glögg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0