skärpning

Ja, verkligen skärpning på mig. Jag har varit skitdålig på bloggen, främst för att jag inte hunnit/orkat och dels för att jag inte har någon kamera vilket gör att det blir så tråkigt. Vem fasiken vill läsa massa sidor med bara text? Tråkigt
Jaja, igår hade jag bara en lektion och sedan åkyte jag hem och var lite rastlös. Drog upp till Vällingby med Alexandra efter ett tag, köpe ett par jättesöta och sköna vantar från Indiska.
Sedan åkte jag och mötte upp David. Vi åkte in till stan och kollade på NK:s julskyltning och gick på julmarknaden i Kungsträdgården, supermysigt.
Sedan åkte vi hem och käkade middag och kollade på tv hela kvällen!



julskyltningen är en vintersaga som man också kan läsa lite av i fönsterna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0