måndag

Hej!
Har jobbat torsdag, fredag, lördag och söndag samtidigt som jag varit sjuk och mått svindåligt.
Därför har jag varit sämst på att blogga. sådeså.

Igår jobbade jag 11-16 och sedan mötte jag upp David och åkte hem till mig.
Vi käkade köttbullar som mamma och Anders gjort under dagen och sedan kollade vi på tv hela kvällen.

Idag sov jag till 10.30! Minns knappt sist jag sov så länge. Underbart.
Snart (?) ska jag till stan med Sofie, ikväll vet jag inte vad som hittas på!
Väntar bara på att tjejen ska vakna till och ringa mig. Hon är en segis!

Sofie och jag på personalfesten!


Kommentarer
Annis <33

Hej!

I ett inlägg du gort förut som hette frågor/svar(typ)

Där står det att din bästa vän är sandra, är inte Tova din bästa vän?

PS fin blogg

2009-12-21 @ 19:53:09
URL: http://annimaji.blogg.se/
Mikaela

jo det är hon :)

men det stod "första bästa kompis" och det var en tjej som heter sandra :D

2009-12-22 @ 01:52:58
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Annis <33

Jaha...

Okej!

:))

2009-12-22 @ 12:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0