Julfirandet hos papi

Igår var jag och David hos pappsen och firade jul nummer två.
Pappa och min lillebror Anton var sjuka när vi skulle firat den 25e, så vi tog det igår istället!
Åt julmat, öppnade julklappar och fikade!
Eftersom jag fick en kamera av David i julklapp så kan ni nu få massor av KORT! hehe

Anton var väldigt stolt över sin elgitarr och AIK-tröja han hade fått.



Jag gillar ost..
..väldigt mycket..

Anton skalar potatis och spelar trummor

David håller i Anton och sedan jag och min faster Mia

jag och min bästa Pappa! Lika?

Visst är min syster Sofia fin?

Syster Elin och Anton som är så glad över CD-spelaren han fick.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0