27 dec

ÅH! Varför  ska jag alltid vakna så tidigt när jag vill sova ut? Fast jag är ju pigg, så struntsamma..
Lägenheten som jag och David lånar och bor i är hur jäkla mysig och perfekt som helst. Funderar på att vägra lämna tillbaka den när de kommer hem den 7e. Hehe, well well.
Igår hade jag en superdag. Jobbade 12-15 (fick sluta 2,5 h tidigare eftersom det var så lite folk ute) och på kvällen kom Krille, Sofie och Josefine hem dit och vi drack och hade det trevligt. Sedan gick Josse och då började vi spela lite spel och så. vid halv elva/elva stack vi till någon pub typ fem minuter från lägenheten (suveränt att bo i stan, nära till allt!) och efter det vidare till hötorget.

Idag ska jag fira jul nummer två, hos min käre far. Jag och David ska dit vid ettiden. Sedan måste jag hem en snabbis för att kika till Tigger (mamma & Anders är på kryssning i 3 dagar) och ikväll var det nog middag hos Jombes familj, om jag inte minns fel.
Vad ska ni göra?


Kommentarer
Dirk Kuyt

VI HÅLLER JU PÅ GNAGET OCH VI KAN DRICKA BIRA

OCH NÄR VI VUNNIT SM-GULD SKA VI UT O FIRA!!!!

2009-12-27 @ 16:44:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0