torsdag

Hejsan!
Igår vaknade jag vid halv tio hemma hos David. Eftersom hans bartenderkurs börjar klockan 9 varje dag så hade han redan åkt och jag satte mig på cykeln ner till Brommaplan och tog sedan tunnelbanan hem.
Väl hemma hade jag en slapp-dag. fastnade som vanligt framför tv;n och lade mig sedan i solen ett ta och läste en bok vi har som är fylld av bara Elvis-serier. Det är min humor alltså. Låg och skrattade högt för mig själv på baksidan. Haha.
Sedan kom David hem vid 4-tiden. Dock är det inte så lätt att umgås med min söta pojkvän just nu, eftersom de har väldigt, väldigt mycket läxor på hans kurs, och så har de prov varje dag. Och om de inte har ungefär 80% rätt i snitt på alla prov de haft varje dag, så klarar de inte kursen. I slutet av kursen har de även ett slutprov där de ska kunna göra 100 drinkar utantill. Herregud?
Just därför låter jag iallafall honom plugga för sig själv på kvällarna. Så jag satte mig och kollade på Top Model.
Efter någon timme kom Anders hem och då åkte vi och handlade på Coop och sedan åkte vi hem och gjorde mat. Anders grillade egna hamburgare, mums! Jag, mamma, Anders och David satt ute i kvällssolen och åt god mat och drack lite vin. Det var så himla mysigt!
Sedan kollade vi lite på tv och sussade sött!

Idag klockan 16 ska jag hem till min mormor. Några släktingar från USA är här och kommer över dit på middag. Kommer även en del annan släkt dit också. Vad jag ska göra innan och efter det är inte bestämt än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0