tisdag

Vaknade tidigt idag. Mamma skulle till jobbet och David till plugget, så jag vaknade till när dom höll på att göra sig iordning och sedan hade jag svårt att somna om, så jag kollade klart på filmen. Det kanske är bra att jag går upp tidigt så att jag vänjer mig nu tills jag börjar skolan på torsdag.

Igårkväll var jag hos Krille och kollade på Halmstad-AIK. AIK vann (såklart!) och ledernu hela serien! Tjoho.
Sedan hjälpte jag honom med att hänga massa tvätt i tvättstugan som han tvättat eftersom han precis kommit hem från Rhodos. Jag undrar fortfarande vad tanterna som vi mötte på utanför tvättstugan tänkte eftersom Krille stog och drack rödvin medan vi hängde tvätt, haha.
Sedan lyssnade vi på musik och kollade på gamla bilder från 8an..usch, så jag såg ut!
Var hemma runt tolvtiden!

Krille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0