storbloggarna..

Någon liten kommentar om varje:

Blondinbella:
Någon med fötterna på jorden. Vet hur man ska nå sina mål och bli framgångsrik.
Kenza: Helt klart den vackraste av dem alla.
Kissie: Jag tycker att Kissie och Dessie skriver, beter sig och ser likadana ut. Ska de inte starta en gemensam blogg kanske? Kissie har by the way en alldeles för plottrig blogg. För mycket pratbubblor och tillmålade saker.
Mogi: Ge mig hennes garderob!
Amir: Gillar verkligen hans språk och sätt att uttala sig. Mycket svordomar!
Dessie: Som ni såg ovan..dock tycker jag att Dessie faktiskt är naturligt söt. Om hon bara kunde låta bli att ta på sig en halv sminkavdelning varje dag..
Paulina: Söt tjej faktiskt. Skulle dock vara sötare om hon inte piffade till sig så mycket. Verkar också som att hon har lite mer innanför pannbenet än vissa andra..
Stinalee: Vacker och smart. Dock lite för långa och "djupa" inlägg ibland.

Vad tycker ni om storbloggarna?


Kommentarer
Dirk Kuyt

En viss D brukar alltid lesa Kissies blogg, men det inlegget jag leste tog hon bara upp emnet "jag er best i verlden". Det var temligen intressant.. Zz...



varfor aer inte fettmannens blogg med ;) ?

2009-08-12 @ 02:33:00
Mikaela

krille, när kommer du hem?!!!

2009-08-12 @ 05:46:35
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0