mysig söndag

Igår hade jag och David en supermysig söndag!
Vid halv tolv vaknade vi hemma hos mig och gick ut och åt en härlig frukost i solen med mamma och Anders.
Sedan åkte David till gymmet och jag hem till honom. När han kom hem tog vi det bara lugnt och ansträngde inte många muskler i kroppen.
Vid sextiden cyklade vi ner till Brommaplan och hyrde film och köpte det sista vi behövde till middagen. När vi kom hem tonade jag mitt hår och David klippte gräset, sedan hjälptes vi åt med maten.
Vi lagade potatismos med supergod "gryta" som innehöll falukorvsbitar, lök, matlagningsgrädde, champinjoner, tomat och dill. Till det gjorde vi en sallad. Mums
Efter middagen förberedde David Wallanderfilmen och jag gjorde en varsin fruktsallad med kesella-vanilj och lite kanel.
Filmen var faktiskt bra också! Sådanna söndagar borde man alltid ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0