godnatt zlatan Ibra..någonting..kan inte stava

Nej hörrni fan. Jag skulle sova tidigt idag men kolla hur bra det gick.
Och jag svär ovanligt mycket idag. Eller jag svär alltid mycket men inte i skrift.
David sitter och drägglar framför Zlatan som spelar någon match (eller jag vet inte om den fortfarande håller på, men han gjorde det nyss iallafall) men jag orkar inte vänta på honom. Eller ska jag? Om jag känner den karln rätt så kommer han väcka mig när han kommer ner iallafall. Han hatar att försöka sova när jag redan somnat.
Haha, host, killar

Nej, godnatt Sverige. Vi hörs imorgon och hoppas på att morgonstunden har guld i mun!
Puss /mika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0