tjuvlyssnat, min humor

På ett flygplan

En mamma ~30 sitter och pratar med sin dotter ~10.
Dottern: Jag vet inte om jag vågar flyga, jag har aldrig flugit innan.
Mamman: Vi har vart uppe i luften i en timme.
________________________________________________________________

OKQ8, Stockholm

En tjej står i kassan då en man kommer in i butiken och går fram till disken.
Mannen: Hej. Glenn.
Kassatjejen (sträcker fram handen): Hejsan. Maria.
Mannen tittar förvirrat på tjejen.
Mannen: Eh ja… Hej. Ett paket Glenn, tack.
Kassatjejen (rodnar): Oj visst, självklart.

_________________________________________________________________

Wayne's Coffee, Stockholm

Ett par (båda 40+) sitter och pratar med en kille ~18.
Kvinnan: Men du kan ju bjuda faster Agnes till din student?
Killen: Din gamla faster?
Kvinnan: Ja!
Killen: Varför då? Jag känner henne inte. Hon bjuder aldrig mig på sina fester!
Mannen: Om du bjuder henne så kanske hon bjuder dig till sin begravning!

_________________________________________________________________

 

Utanför Willy's i Borlänge

Ett gäng emokids ~14 bråkar utanför Willy's.
Tjej: Men du besökte ju inte ens mig när jag var på psyket!
Kille: Men jag gör det nästa gång!

_________________________________________________________________


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0