födelsedag

Tjoho!
Idag fyller jag år så grattis till mig själv!
Hade en underbar kväll igår. Vi började hemma hos mig med mina närmsta vänner över 18 år. Sedan åkte  vi in till Café Umbra, där kvällen fortsatte.
Jag fick jättefina presenter av alla och när vi kom hem fick jag Davids present som mer var i form av en fråga..guess what.. Jo vi ska förlova oss!
Vi ska prova och beställa ringar så snart som möjligt. Imorn kanske. Beror på om det har öppet.
Jag har släkten och lite familjevänner här hemma hos mammma och klockan 7 ikväll ska jag, David, mamma och Anders till Davids familj på stor påskmiddag
tack till alla som grattat mig :)
puss


Kommentarer
Cassandra

Grattis på födelsedagen igen!!! <3 Och grattis till förlovningen, igen! pusss

2009-04-12 @ 16:30:32
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0