helg

Sämst uppdatering, jag vet.

Fredag:
Jag, Liza och Ian började hemma hos David med att dricka lite och så. Sedan gick vi till Julia som hade lite folk hemma. Jag, Ian och David drog sedan vidare till Harry's, där bland annat Lorentz och Engelbrekt var. Dom två har varit och åkt runt i Europa i en månad så det var roligt att ses igen!

Lördag:
15.00 började bion Mamma Mia (som jag redan sett). Jag gick och kollade på den med Davids släkt eftersom hans mormor fyllde år i torsdags. Efter det gick vi hem till Davids morbror, fru och Davids kusiner som bor i en jättefin våning på Östermalm. (ge mig)
Vi åt en god middag och firade Kerstin (D´s mormor). Framåt halv 11 mötte jag upp Tova och några vänner och gick till husets. Var hemma hos David igen runt 3.

Söndag:
På dagen var det bara slappa som gällde.
Klockan 19.30 blev det en trevlig, god söndagsmiddag hos David, lasagne.
Efter det, tv. Bridget Jones som gick på trean. Sedan sov vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0