tisdag

Halloj!
Sitter hemma hos David nu. Vi har precis ätit kyckling med risotto och sallad.
Annars har jag varit i skolan till 15 och sedan simmat i en timme, vilket var hur skönt som helst! Har faktiskt längtat lite efter att simma. Jag är ju i stort sett uppvuxen i simhallen.
För övrigt har jag tagit ett väldigt bra beslut idag, som gäller skolan. Är faktiskt helnöjd!
Snart ska jag kolla på idol och sedan någon film kanske.
Imorgon är det skola från 8-16 och sedan hem till Liza för lite festligheter innan insparken i skolan. Fast jag har ingen biljett än så vi får se hur det går. Annars får jag väl gå någon annanstans, nemas problemas! Det är ändå förfesten med tjejerna som är roligast!
Vi hörs snart!
Puss /M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0