måndag

Ny vecka, ny månad.
Tiden går fort må jag säga!
Idag hade vi först matte (som jag inte fattar ett skit av), sedan gympa och till sist engelska.
Vi skulle haft datakunskap också men vår lärare var sjuk så vi skulle göra klart några uppgifter. Eftersom jag är lite av en datanörd så hade jag redan gjort dem och fick gå hem 1 timme och 20 minuter tidigare. Skönt!
Tills imorgon har jag spanska-förhör. Wish me luck. har inte pluggat någonting alls. Min lust att plugga har försvunnit helt under sommaren och ännu inte kommit tillbaka. Vi får hoppas att den dyker upp snart.

jag förstår inte hur du kan göra mig så lycklig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0