måndag 22/9 2008

Hey!
Nu är det måndag igen och idag har jag och David våran månadsdag. 
i 9 månader har vi varit tillsammans nu <3
Det har gått sjukt snabbt samtidigt som det känns som att jag levt tillsammans med honom hela livet. Vi känner varandra så väl och vi lever i stort sett tillsammans. Vi har inte sovit utan varandra sedan han kom hem från Turkiet i somras. Vilket är flera månader sedan! Samtidigt som vi är så otroligt förälskade i varandra så är vi också bästa vänner.

Helgen har varit bra. I fredags var jag först hemma hos David med lite folk, och sedan gick jag, Tova och Sandra ut!
I lördags var jag med om den värsta bakfyllan någonsin, som lättade vid 19-tiden, då jag mamma och Anders åkte till Davids hus där det var fest för Marcus, Davids bror, som fyllde 26 för ca 3 veckor sedan. Det var mycket trevligt!

Ikväll ska jag och David först gå och äta och sedan ska vi se på Patrik 1,5 klockan 9. Vissa säger att filmen är bra och vissa säger att den är mindre bra. Vi får se vad jag och David tycker!

Patrik-1,5.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0